jeudi 8 août 2013

Good morning LV

ca acasa:)
in locul spalatului pe dinti
Zborul din NY la LV n-a fost atat de linistit ca cel din Paris. A plecat cu intarziere dar asta n-ar fi fost nimic, inca mai rezistam. Avionul era plin de francezi in grup organizat, si nu oricare, ci de tipul "djeunes" cu accente de cartier care ne faceau sa credem ca am nimerit in metrou la Bobigny si nu in cursa New York -Las Vegas. Nici asta nu ar fi fost mare lucru, partea buna era ca functionam toti dupa acelasi fus orar si la 5 minute dupa de la decolare toata lumea sforaia (in afara de mine!) in ciua faptului a era abia 20h00 in ora locala. Zborul nu mai era asa de lin ca cel al avionului cel mare ci zgâltâit si cu multe turbulente dar somnorosi cum eram nici nu bagam in seama amanuntul.
Dupa 2 ore de zbor somnul ne e insa intrerupt brutal de strigatele insotitorilor de bord care cautau defibrilatorul si voiau sa stie daca e vreun "doctor on bord"... asta mai lipsea, un pasager lesinat sau mai rau, nu eram si asa suficient de zgâltaiti. Pana la urma au reusit sa-l reanimeze dar avionul a trebuit sa faca un ocol si sa aterizeze la Denver pt a-l "abandona" acolo in grija medicilor in timp ce noi am asteptat, iar asteptat, iar asteptat, apoi decolat din nou, zgaltait din nou si, intr-un final, cand deja nu mai aveam pic de energie... am aterizat la destinatie.
Era deja miezul noptii in ora locala, 9 dimineata la Paris, se implinisera deci cele 24 de ore de calatorie. Cand taxiul ne-a lasat in fata hotelului -de data asta Caesars's Palace, alegere datorata filmului The Hangover, cum altfel?!-  petrecerea era in toi: rochii cu paiete, tocuri inalte, mese de joc pline, defilare de limuzine in fata hotelului; dar cine mai statea sa admire dupa atatea ore petrecute in avioane ??
La receptie am incercat metoda citita pe un forum de voyage: cu 20$ plasati strategic in pasaport am cerut un "free upgrade". Deal! Avem un "room" in Forum Tower. Insa nu are nimic de a face cu o "camera" de hotel ci cu un apartament "imperial" in care ar incapea toata herghelia lui cezar ; am desoperit salonul imens, camera, dressingul... cand am vazut si baia chiar ne-am asteptat sa descoperim si tigrul dupa usa (asta pentru cine a vazut filmul The Hangover; dealtfel apartamentul aduce cu cel din film). Si toate astea pentru pretului unui ibis din vreo periferie de oras european. Las Vegas dream:) 

M-am trezit dupa doar cateva ore de somn cu senzatia ca am dormit 5 minute in mijlocul unei autostrazi aglomerate. Sentimentul acela de decalaj in care corpul cere sa mai doarma dar creierul deja a intrat in mod alerta de tip "a inceput prima zi de vacanta" (sau prima zi din restul vietii mele, tot aia). Ne trezim, e de abia 6 dimineata aici dar ceasul nostru biologic ticaie deja spre dupa amiaza. Abia acum exploram cu adevarat apartamentul; confirm impresia de cu seara: e imens. Nu ne ajungeau cate un ecran plat in fiecare camera, mai e unul proiectat direct pe oglinda din baie. Daca cumva voiam sa urmarim cursul de schimb in timp ce ne spalam pe dinti. 
Deocamdata n-am hotarat daca sa avem wi-fi in camera sau nu, daca pretul pt intreg apart pare derizoriu orice extra se plateste la pretul aurului, de ex o zi de internet pt un singur "device" e 30$!! O sa vedem asta mai tarziu, deocamdata coboram sa luam pulsul orasului. E la fel de cald ca si data trecuta, la fel de pustiu pentru ora matinala, cazinourile sunt la fel de imense, mirosul de mocheta amestecata cu tutun e acelasi. 
Azi vrem sa ajungem la un magazin unde am comandat inca de acasa o dracie electronica "muuult mai ieftina" decat la noi. Dracia a sosit, trebuie sa ajungem si noi sa o luam din magazin. Pe harta pare aproape, doua strazi, o intersectie si gata. Uitasem insa distantele americane si de modul lor de a le reprezenta pe harta ! Am mers aproape o ora prin soare naucitor (desi doar 9 dimineata) pe strazi unde numai homelesii mai mergeau pe jos. Am aflat ca zona se numeste Paradise desi nu prea semana (deocamdata, am remarcat ca se construieste mult). Am iesit astfel de pe cararile batatorite de turisti sa vedem cum locuiesc localnicii. In ciuda aparentelor nu prea incurajante alexandra decreteaza ca ea vrea sa locuiasca aici.
Las Vegas, bine te-am (re)gasit.

Las Vegas dimineata

Caesar's palace - aici a stat Cezar?:)

Caesar's Palace
Las Vegas neturistic
Caesar's forum (magazine)
Caesar's palace - camera upgradata
camera upgradata

micul dejun:)

acasa?

LV neturistic

al doile mic dejun

LV neturistic
Stripul noaptea

Parisul pe Strip

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire