samedi 24 août 2013

Big Bear lake
Big bear
Los Angeles
Vine o vreme intr-un "road trip" cand tot ceea ce doresti e un pat in care sa dormi, de preferinta al tau de acasa, mancarea cu care esti obisnuit, rutina de zi cu zi. Hai sa nu zic ca iti lipseste mersul la serviciu, sa nu exageram totusi. Dupa atatea lucruri noi  vazute, admirate, gustate e nevoie de un timp de decantare, in care sa se trieze amintirile si mai ales sa se elimine oboseala din ecuatie. Momentul acela a sosit pentru mine si, din cate zice ea, si pentru alex care in seara asta vrea casa cu jucariile, pisicile si prietenele ei. Sper ca maine sa ne treaca si sa profitam de Los Angeles, ultima etapa ...

In dimineata asta am facut bagajele (a cata oara?) stiind ca data viitoare cand voi inchide valizele va fi atunci cand vom decola spre casa. Am plecat cu regret din Big Bear Lake si din hotelul de pe malul lacului, am mai fi ramas cu placere o zi sa mai respiram putin din aerul racoros de munte, sa profitam de lac, de natura vie dupa atatea si atatea zile de stanci aride, desert si calduri infernale. Dar n-am prevazut ca locul asta e atat de frumos  asa ca rezervarea e doar pentru o noapte.

Agrandir le plan Nu plecam insa fara o tura prin "Valea Vietii" (cum ii zice alex prin opozitie la Death valley care a speriat-o:), ne plimbam cu masina printre cabane luxoase, yahturi, avioane private etc (statiunea are si un mic aeroport). Ne oprim intro "gogoserie", Big Bear Donuts, unde ne primeste o vanzatoare amabila care ne spune "honey" si care nu zice "ihim" cand ii spui mersi. alex s-a indragostit si de donuts nu numai de prostiile de la Jack in the box! Adevarul e ca si mie au inceput sa-mi placa bine ca nu mai stam mult si ca la noi nu se (prea) gasesc:)

Dupa o coborare de pe munte printr-un peisaj care seamana cu cel din corsica (aici e un climat mediteraneean) ajungem la "civilizatie" adica suburbii cat vezi cu ochii, autostrazi cu 7 benzi, ambuteiaje, trafic, caldura... dupa zilele de drumuri pustii, e un cosmar. Iesim de pe autostrada intr-una din suburbiile los angeles (care de fapt e un amestec de pest 80 de orase) dar nu gasim nimic de mancare in afara de fast food cat vezi cu ochii...

Intram iarasi in paienjenisul de autostrazi din LA care bifurca in toate sensurile si spre toate directiile si reusim spre seara sa gasim "gazda" ultimei etape. E un B&B pe sunset blvd, ne primeste Raymond (sau david?) intr-un fel de casoaie cu o gradina in spate (dealtfe se numeste Secret garden), cu un labirint de camere si incaperi si cu doua pisici grase...
Suntem in LA, orasul distractiei dar nici unul din noi nu mai vrea altceva decat somn...