mardi 28 juin 2011

Z-6

Calatoriile incep cu mult inaintea plecarii, atunci cand sunt doar la stadiul de vise. Calatoria asta a inceput pe cand eram copil, cu ochii mintii pe harta de pe peretele camerei mele si cu cartea lui Radu Tudoran, Frumoasa Adormita, in mana.

America. Cea pe care o stiam din filme si carti. Cea visata in vacantele copilariei in re-citeam a n-a oara Winnetou sau Tom Sawyer. Cea pe care aveam sa o descopar mult mai tarziu la New York. Adica doar o particica din ea. Alta particica planuim sa o descoperim acum, in Vestul Salbatic.

Am cumparat biletele de avion din februarie, ca sa fim siguri ca sunt mai ieftine dar mai ales ca sa fim siguri ca vom pleca in sfaarsit anul asta. Biletul dus e Paris - Las Vegas, pe 4 iulie, de ziua Americii. Intoarcerea e prevazuta pe 22 iulie, din San Francisco. Intre cele doua date si cele doua orase, suntem liberi sa descoperim America.

Am inceput sa ne preocupam de itinerarii si rezervari tarziu, abia prin mai. Ne-am incropit cu greu un traseu prin orase si canioane, e dificil de ales intre atatea si atatea locuri frumoase. Am facut cateva rezervari de avioane, masini si hoteluri si uite ca am inceput numaratoarea inversa.

Incepem de azi sa ne gandim si la bagaje dar mai intai avem serbarea de sfarsit de scoala...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire