mercredi 29 juin 2011

Z-5

Lumea noua. Lumea de la capatul viselor. Lumea despre care omenirea intreaga impartaseste aceleasi clisee si aceleasi mituri. Fascinatia pe care toti o avem cu privire la america nu poate avea ca unica motivatie puterea economica sau zeul dolar. Trebuie sa fie ceva mai mult. Poate ca subconstientul uman are imprimata aspiratia spre o noua lume...

Azi n-am avansat cu nimic in prepararea voiajului. Valizele zac in garaj tot larg deschise si tot iremediabil goale (exceptand cateva maruntisuri aruncate in graba de omul casei). Nici macar obisnuitele liste nu le-am facut. Imi mai trece prin cap cate un gand razlet, sa nu uit bratara de tantari,  sa caut pernele de voiaj... dar raman la stadiul de ganduri razlete.

Singura veste buna: nu mai ajungem separati  in Las Vegas, am gasit in sfarsit inca un loc liber in avionul de la New York la Las Vegas asa ca vom fi toti trei. Uf. Nu-mi cadea bine sa ajungem doar eu si Alexandra in Las Vegas, noaptea, dupa o calatorie atat de lunga si sa ne aventuram singure in cautarea camerei de hotel.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire